מידע מקצועי

השאירו פרטים או
התקשרו 072-394-2462
ונתאם פגישת יעוץ לא מחייבת ללא עלות

סוגי עסקים למכירה

•    מעוניין לרכוש עסק פעיל? למכור עסק ותיק?
•    רוצה לרכוש עסק שיניב לך כמה שיותר רווחים?
•    מחפש הזדמנויות עסקיות משתלמות במיוחד?

קבוצת אינסייט מתמחה במתן ליווי עסקי מקצועי בתחום של עסקים למכירה, בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח. דרכנו תוכל להחשף למאגר אדיר של עסקים איכותיים למכירה. הדרך להצלחה עסקית מתחילה כאן!

סוגי עסקים למכירה

הזדמנויות עסקיות כדוגמת עסקים למכירה קיימות בכל תחום ותחום. נדל"ן מסחרי כולל בתוכו בתי קפה, מסעדות, מפעלי ייצור, משרדים, חנויות, מוקדי מכירות וכדומה. על מנת לבצע עסקה משתלמת בתחום רכישה של עסקים, חשוב להבין את צרכי הלקוח הרוכש, ולאתר עבורו את העסק שיוכל להיות מתאים לצרכיו, ורווחי ביותר עבורו. ניהול מקצועי ונכון של התהליך יכול לשפר בעשרות מונים את יכולתו של העסק להמריא ולשגשג כלכלית. קבוצת אינסייט מיומנת באיתור עסקים המוצעים למכירה, אשר יתאימו לך בצורה מושלמת.

צפה עכשיו במגוון עסקים למכירה

מיפוי צרכי הלקוח

רכישה של עסק למכירה חשוב לעשות תוך התאמה מקסימאלית לצרכים וליכולות של הלקוח. מפני שמתחילים לתור אחר עסקים למכירה מומלץ להקדיש זמן לשלב מיפוי הצרכים. חברת אינסייט אשר עוסקת בתיווך מסחרי כבר עשרות שנים מומחית בליווי לקוחות ובהגדרת רשימת הצרכים בצורה אופטימאלית. במסגרת שלב זה יגדיר הלקוח באילו תחומי נדל"ן עסקי הוא מעוניין, מה התוכניות שיש לו בנוגע לעסק, באיזה אזור הוא מעוניין לרכוש עסק, לאיזה קהל לקוחות הוא מתכנן לפנות וכדומה.

איתור עסקים למכירה

איתור של עסק למכירה אינו מתחיל ונגמר במציאה של עסק המוצע למכירה. איתור מקצועי יניב עסקאות משתלמות עבור הרוכש, המותאמות לצרכים שהוגדרו, לרבות יכולתו הכלכלית והתקציב שעומד לרשותו. במסגרת שירות נדל"ן עסקי המוצע בחברת אינסייט נכלל תהליך של מיפוי כלל ההזדמנויות העסקיות הקיימות: עסק המוצע למכירה עקב רצונו להחליף בעלים, עסק המוכר את הציוד שלו, עסק אשר עובר ממיקום אחד לשני, דמי פינוי וכדומה.

הערכת שווי מקצועית

איתור עסקים למכירה באופן עצמאי, ללא סיוע מקצועי, עשוי להביא לכך שתתבצע עסקה לא משתלמת. כאשר עסקאות מכר נבחנות בעין מקצועית, נבדקים לעומק כלל הנתונים שפורסמו על ידי העסק, דוחות כספיים, נתונים תפעוליים, ומבוצעת הערכת שווי, עליה ניתן להסתמך על מנת לקבל החלטה מושכלת. בין אם מדובר בחברת ניקיון או בין אם בחברת מזון.

ניהול מו"מ

חלק בלתי מבוטל בביצוע עסקה משתלמת טמון ביכולת לבצע משא ומתן עם בעל העסק המציע עסק למכירה. תחום הנדל"ן המסחרי שונה במהותו מכל תחום נדל"ן אחר, וגם תהליך המשא ומתן הנערך במסגרתו דורש ידע מקצועי והבנה לעומק של תחום הנדל"ן המסחרי.

מימון רכישת עסק

על מנת לרכוש עסק המוצע למכירה, יש לוודא כי קיימת הבנה והכרות עמוקה עם כל סוגיות מימון הקשורות לתחום נדל"ן מסחרי. יועצינו מספקים ללקוחות מידע מקצועי בתחום המימון, לרבות אפשרויות גיוס אשראי לעסקים, מיסוי בגין נדל"ן מסחרי, ואפשרויות ייעול התהליך שיביאו לחיסכון כלכלי.

גיוס אשראי

עסקים למכירה

הנהלת חשבונות